Otthontalanul

Ez a blog az otthontalan emberek életének eseményeit mutatja be. Kövesd őket, hogy megismerd élethelyzetüket, küzdelmeiket!

Friss topikok

Orvosi felülvizsgálat lakcím kavalkáddal - 2. rész

2010.11.09. 18:20 | mini cini | Szólj hozzá!

Címkék: lakcím orvosi felülvizsgálat

A történet első része...

A történet folytatódik, hiszen az olvasó már biztos kíváncsi. Megjegyzem: nem a lustaságom miatt kellett várni a folytatásra, hanem mert a hivatalok jó „gyorsan” dolgoznak. 

Végre lett lakcímkártyám s hétvége után első utam a nyugdíjfolyósítóhoz vezetett.

Mivel ott mindig sokan vannak s most talán, hogy esett is, jó másfél óra múlva kerültem sorra. Bár ez is érdekes, azt írta a gép 10 ember van előttem s vagy 30 végzett. Na nagy nehezen oda botorkáltam a ügyintézőhöz s le ültem előszedtem közbe már a papírt s büszkén a 3 napos iratom s személyigazolványom.  Elmondtam, mi a problémám s adtam az új kártyámat, hogy már nincs gond: van Bp. De az úr közölte, hogy érvénytelen a kártya mert az, hogy "8. kerület lakcím nélküli" nem jó, azzal nem lehet orvosi bizottság elé menni. Na, én kiakadtam rendesen, hiszen 2006 óta vagyok lakcím nélküli s már voltam 2szer felülvizsgálaton. Jó félóra vita után közölte, hogy jegyzőkönyvet vehet föl, de azzal  megszűnik még az eddig folyamatban lévő ügyem, mert e lakcím kártyával érvénytelen lesz. Vagyis kezdhetem újra az egészet. Én gyorsan az irataimat elpakoltam s nem voltam hajlandó odaadni, tanultam az okmányirodából.

Kis vita után megsúgta az úr, hogy menjek be az alapítványba s jelentsenek be hajléktalan szállóra. Elmentem s kaptam egy papírt amit a szállóra el kellett vinni, ezen a papiron volt rajta miért kéri a szociális munkás hogy be jelentsenek a szálóra. ja de ott mint kiderült nem volt már szociális munkás, aki kitöltené a lakcímbejelentő papírt. Így egy hetet várni kellett, hogy ismét hétfő legyen, s végre legyen papír amivel az önkormányzathoz mehetek.

Jött a másik hétfő s mentem ismét.

De a hölgy elment értekezletre s ma már nem jön vissza. Nagyon mérges lettem, hiszen az megint 1 hét s ráadás nov.1. ünnep lesz. De hurrá az egyik ottani dolgozó már régebbről ismer s megígérte, ha reggel bemegy a hölgy megbeszéli vele s fölhív. Hála, bement a hölgy, lett hívás, s lett papír.

Még megtudtam hogy az okmányirodába mennyi ideig vannak nyitva s a nyugdíjfolyósító is. Örültem, hogy akkor még ma mindent elintézek. A meglepetés akkor ért mikor végre a nyugdíjfolyósítóhoz értem új kártyámmal mert nem 18 óráig vannak mint ahogy mondták hanem 15óráig (az Árpád hídi van 18óráig). Mindegy, volt még 3 perc, így szerencsére kaptam még sorszámot. Sorra kerültem, és mivel nem lakok az uj lakcímemen, így az ügyintéző fölhívta azt a hölgyet, aki az én dolgaimat kezelte. Ő elkérte a számom, hogy hív, mikor menjek be az időpontért, akkor nem vész el az azt tartalmazó levél s nem kell postázni.

Alig álltam föl, jött a tel: Sajna nem tud időpontot adni a felülvizsgálatra, mert az előző levél még nem ment vissza a hivatalba (3hét alatt), és addig nem küldhet újat, amíg be nem érkezik...  De jó hír: két napja mégis berendelt a hölgy s lett időpontom igaz, hogy jó 1 órát váratott, de a lényeg: egy hónap lakcím kavalkád után megyek november közepén ismét orvosi felülvizsgálatra.

Csak most nehogy az legyen a kifogás, hogy a leletem nem jó (szeptember 16.-tól október 11.-ig van dátumozva, hisz sok helyre kellett menni) s így már novemberbe réginek számit...

A bejegyzés trackback címe:

https://otthontalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr12429248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása