Otthontalanul

Ez a blog az otthontalan emberek életének eseményeit mutatja be. Kövesd őket, hogy megismerd élethelyzetüket, küzdelmeiket!

Friss topikok

Egy otthontalan vallomásai

2010.10.08. 11:19 | Mogyiúr | Szólj hozzá!

Címkék: üdvözlet

Mogyiúr vagyok, tizenhat éve hajléktalan. Nem számít, hogyan jutottam a gödörbe, csak az számít, hogyan jutok ki belőle. Erről a küzdelmes életről, kirekesztettségről és a hátrányokról szeretném informálni a blog olvasóit. Megpróbálok realisztikus képet felvázolni a saját és társaim életéről, a bennünket érő előítéletekről és a kivezető utak akadályairól.

1994. óta legalább tíz tömegszálláson éltem miközben az Anonim Alkoholisták programjának segítségével nem fogyasztok alkoholt és józanodom. Több mint tíz éven át próbáltam segíteni alkoholista társaimnak a józanság elérésében és megtartásában, amit ma is bármikor megteszek. Hat éve jelennek meg írásaim a Fedél Nélkül utcai lapban az életemről, a hajléktalan emberek életéről, az ellátórendszer munkájáról, a társadalom ismert és ismeretlen tagjainak hozzáállásáról és újabban a döntéshozók puhításáról. A Fedél Nélkül lap terjesztése közben próbálom javítani a hajléktalan emberek megítélését, és ugyanezt folytatom az iskolai előadásokon a fiatalok körében. Pár hónapja már nem élek tömegszálláson, viszont tovább folytatom a társaim érdekéért, jogaiért való küzdelmet.

Én leírom a napjaim nem mindennapi eseményeit, és kíváncsi lennék az olvasók kérdéseire és érzéseire.  A véleményekre – főleg trágár kifejezésekkel fűszerezve – viszont nem vagyok kíváncsi, mert hogy ki mit vél vagy gondol olyan eseményekről, amit sosem tapasztalt, abból én és más olvasó nem fog semmit sem tanulni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthontalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr912355910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása