Otthontalanul

Ez a blog az otthontalan emberek életének eseményeit mutatja be. Kövesd őket, hogy megismerd élethelyzetüket, küzdelmeiket!

Friss topikok

Az otthontalan emberek is művelődnek!

2011.02.14. 12:06 | mini cini | Szólj hozzá!

Címkék: beszámoló szabadidő hobo

Nagy örömünkre a Hobo Blues Band koncertre kaptunk többed magammal ingyenes jegyet,melyre nagy izgalommal készültem, hiszen én a színészi képességét is élőben láttam Hobonak a  Circus Hungaricus műsorba, ami nagyon jó volt. A kis csapatot személyesen hívtam föl csütörtökön kora du., hogy elmondjam, hol találkozzunk péntek este 7kor. Meg is érkeztünk jó páran s elindultunk a Stadion másik oldalára 7óra 20perckor, hogy összeszedjük  azokat, akik ott vártak. Majd irány a bejárat. Nagyon sokan voltak, több mint 5ezer ember. Mi ülőhelyet kaptunk, én nem bántam s azt se, hogy nem közvetlen a színpad közelébe, mert így nem kellett megsüketülni. Láss csodát, 7óra 30perckor felgördültek a függönyök s fölhangzott Hobo hangja. Eleinte nem az az igazi Rock stílus, de jó volt hallgatni, bár volt, aki elaludt rajta s volt, aki hazament, mert rájött nem az ő világa. Voltak nagyon részeg emberek is, ezért mi úgy döntöttünk, nem várjuk meg, míg ránk esnek a nagy csápolásba, ezért egy idő után lejjebb ültünk egy sorral. Megnyugodva hallgattuk Hobo után Deák Bill Gyulát, bár nekem ez a része nem volt felemelő, mert a szöveget nem értettem az énekből (nem volt jól beállítva a mikrofon), ez lehet csak nekem tűnt fel, de engem nagyon zavart. Nagyon jó volt, mikor együtt énekeltek. És hogy a rock se maradjon el (az az igazi rock), a közel három órás műsor vége felé kaptunk is belőle jó pár számot. Én úgy érzem, aki Hobot akart, az minden mértékbe-műfajba megkapta. Nagyon jól sikerült s nagyon látványos koncert volt a sok jó kis fényeffektusokkal. Köszönöm, hogy ott lehettem, egy élmény volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://otthontalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr162660230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása