Otthontalanul

Ez a blog az otthontalan emberek életének eseményeit mutatja be. Kövesd őket, hogy megismerd élethelyzetüket, küzdelmeiket!

Friss topikok

Újra terjeszt az otthontalan

2011.06.19. 10:37 | mini cini | Szólj hozzá!

Címkék: munka rendőrség fedél nélkül

Mint már korábban olvashatták az ügyemet a Fedél Nélkül lapterjesztésről, így újból kijárok terjeszteni, hisz ebből élek, mert a 27000 Ft szociális járadék, amit a rokkantságomra kapok, semmire nem elég.

A minap is kimentem a helyszínre, ahová a lapterjesztési engedélyem szól. Igaz, most nem reggel 7 órától, hanem délután kb. 1 órára értem oda. Ahogy kell, felvettem a láthatósági mellényem, előszedtem az újságot, az érvényes terjesztői fényképes engedélyt. Utóbbit a lapok elejéhez fogtam, hogy jól látszódjon. Ez az engedély arról tanúskodik, hogy részt vettem a rendőrségi baleseti oktatáson (aki nem vett még részt, annak nem fényképes). Morogtam magamban, mivel tudom, amikor nem vagyok, egy koldus hölgy van ott, és ez nem lenne baj, de minden szemetet otthagy. Most is 2 palack félig megivott víz volt ott, meg valami kajamaradék. s én vihetem a túloldalra a szemetesbe.

Dolgoztam már jó ideje, mikor a túloldalon megállt egy járőrautó s az egyik rendőr kiszállt, s intett nekem. Én fogtam a táskám, beletettem a lapot s engedélyt, meg összeszedtem a szemetet, mondván, ha már átmegyek, akkor kidobom. Mert ha megint bevisznek, utána oda nem visznek vissza. Átmentem, köszöntem, s meg kérdeztem, hogy kidobhatom-e, mert nem az enyém s a kuka ott van 5 lépésre. Miután engedélyt kaptam, visszasétáltam a járőrhöz és megkérdeztem, hogy mi a probléma.

Az úr azt mondta, hogy elég nagy probléma, hogy engedély nélkül terjesztek. Én ártatlan arccal mondtam, hogy nekem van engedélyem s már szedtem is elő s át is adtam. Ő elolvasta, míg a kocsihoz értünk, ahol még 2 rendőr várt. Miután én köszöntem, mondta a kollégáinak, hogy van engedélyem s oda is adta nekik, ők is hagy olvassák el. Jó 5 percig forgatták-olvasták, én közben mondtam, hogy már közel 13 éve terjesztem ott az újságot, minden szabályt betartok, s a mellény is rajtam van (még mindig rajtam volt, azt direkt nem vettem le), csak most sima, nem a Fedél Nélkül feliratos, mert azt épp kimostam. A rendőr megdöbbent, hogy ott vagyok már 13 éve. Mondtam neki, hogy igen, csak általában délelőtt vagyok s nem délután, emiatt nem biztos, hogy láttak már. Miután látszott, hogy nem tudott mit kezdeni az engedéllyel, megkérdezték, hogy van-e személyim. Mondtam, természetesen van s miután átadtam s lekérték az adatomat s minden oké volt, visszaadták s elköszöntek. Én további szép napot s jó utat kívántam nekik (ezt szoktam az autósoknak kívánni), visszamentem s tovább terjesztettem a lapot.

A bejegyzés trackback címe:

https://otthontalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr502968368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása