Otthontalanul

Ez a blog az otthontalan emberek életének eseményeit mutatja be. Kövesd őket, hogy megismerd élethelyzetüket, küzdelmeiket!

Friss topikok

Egy ágyban sok lakóval

2011.01.24. 11:06 | mini cini | 1 komment

Címkék: pénz lomtalanítás lakhatás élősködők

Jelenlegi albérletünkben, melyet a fiammal bérlek, jópár hónapja lakunk. Sajnos mikor beköltöztünk, kiderült, hogy az ágyak olyannyira totálkárosak, hogy nem lehet rajtuk aludni. Egyiket a fiammal összetettük, bár nem tökéletes, de fiam súlyát elbírja. Én jobb híján vettem egy felfújható vendégágyat. De sajnos kb. 2 hónap után egy éjjel arra keltem, mintha tépték volna a varrásokat, de csak a ragasztó engedett. Na nem baj, a közepén lett egy nagy dudor, gondoltam szélén elférek, s majd reggel foglalkozom az esettel. De alig szundítottam  el, mintha puskából lőttek volna. Az ágy kidurrant.

Jobb híján a Máltai Szeretetszolgálattól kértem ágyat. Sajnos, aki megígérte, lebetegedett, így gondoltam úgyis lomtalanítás lesz, keresek ott. (bár ne tettem volna) Találtunk egy szuper ágyat, a tetején szép kék huzattal, de fiamnak feltűnt: valami bogár szaladt rajta, így az ágy maradt. Találtunk egy ágytetőt s kitaláltuk, az jó lesz, de kéne alsó rész ágyneműknek. Na vissza a kék ágy alsó részéhez. Miután 20X megnéztük, s azon nem mentek bogarak, „haza”vittük. 3 napig fiam szobájában volt felállítva, majd bekerült hozzám. Végre boldogan kényelmes ágyban aludtam.

Az öröm nem tartott soká, mert pár nap múlva arra ébredtem, hogy valami mászik, rajtam s nagyon viszket a bokám. Akkor elkaptam, s utána több-több bogár lett. Mint kiderült: ágyi poloska, ami 6 naponta petézik. Azelőtt sose láttam ilyen vérszívókat. Sajnos a dögökre nagyon sokféle s drága szereket vettem hasztalan (5-7ezer Ft között fizettem már rájuk), de ők rendíthetetlen szaporodnak, annak ellenére is, hogy az egyik irtószer kimondott lárvák s a hím egyedek nemzőképességét gátolta volna. Most ott tartok, hogy szakértőkkel vettem föl a kapcsolatot, de kb. 24ezer Ft lenne, s mindenki csak a 2 szobát akarja irtani. Nem értik meg, hogy nálunk már a toaletten s konyhában is vannak. Az eset óta 4 hónap telt el, én a fiam szobájában alszom a földön, mert ott nincs még olyan sok, de már sokszor nappal alszok 2-3 órát, mert éjjel, mint most is, villany mellett ülök, írok s főzök. Mivel nappal nem esznek annyira, bár azért egy-kettő előmerészkedik.   

Tanulság: Ott tartok, hogy költözzünk el, de sajnos én nem cipelhetek s a költözés sok-sok pénz lenne. Inkább nem alszok.    

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthontalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr372604148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kártevőirtó · http://www.omnicid.hu 2012.11.27. 18:06:52

Valójában tényleg nem indokolt poloskát irtani a konyhában.
Az lehet hogy látni ott szétmászott kósza példányt, de előbb utóbb (inkább előbb) az alvó emberből kell vért szívnia, vissza kell térjen a hálószobába. Vagyis ott kell egy nagyon alapos poloskairtó mezőt létesítenünk. Szerintem hasznos infókat találsz ezekről a dögökről az oldalunkon: www.poloskairtas.hu
süti beállítások módosítása